Brother
"S Secop-om sodelujemo že od leta 1998. V tem času smo kupili več tiskalnikov, multifunkcijskih naprav, uničevalcev dokumentov in vsa oprema deluje brezhibno, podpora in servis pa sta odlična. Večina opreme je na vzdrževalni pogodbi, tako da plačujemo "pay per page", kar za nas pomeni predviden mesečni strošek, brez slabe volje ob večjih servisih oz. okvarah."

Grega Sever,
IGMAT d.d.

Podpora in servis


Strokovno usposobljeni Ricoh serviserji

 
"Z ozirom na naše štiriletno uspešno sodelovanje, naj izrazim vso pohvalo za vašo ažurnost, strokovnost in zanesljivo odzivnost pri celotnem spektru vaše dejavnosti. Ste zaupanja vreden partner, ki bi ga z veseljem priporočili vsem uporabnikom."

Zdenka Prosen,
ERGO Življenjska zavarovalnica
Stop Neplačniki - Sem del rešitve.

Tehnična podpora


Kot pooblaščen prodajalec in serviser za pisarniško opremo, ki deluje v sistemu NRGI- Nashuatec - Rex-Rotary - Gestetner, vam nudimo visoko profesionalno storitev, kakršna je v Evropi povsem običajna in ustaljena. V našem tehničnem servisu delajo strokovno usposobljeni elektro in računalniški tehniki, ki so opravili strokovne seminarje za modele, ki jih prodajamo in vzdržujemo v Sloveniji. Naš status v sistemu skupine NRGI nam zagotavlja direkten dostop do tehnične podpore, kar naši tehnični službi omogoča, da v najkrajšem možnem času poišče in najde tehnično rešitev za vsaTehnična pomočk morebitni problem na vaši napravi.

Naši serviserji svoje znanje redno izpopolnjujejo in se izobražujejo v:

• izobraževalnih centrih Nashuatec,

• v podjetju, kjer seminarje in tečaje vodijo drugi predavatelji (navadno iz tujine),

• E-vice sistemu (internetno izobraževanje).


Poleg tega imamo v našem skladišču rezervnih delov in potrošnega materiala izključno originalne Ricoh in Nashuatec dele. V vsakem trenutku se v našem skladišču nahaja zadostna količina rezervnih delov in potrošnega materiala Ricoh in Nashuatec, saj le tako lahko zadovoljimo vaše potrebe in želje. Vse redne tehnične intervencije opravljamo na licu mesta (razen v izjemno zapletenih primerih) in to v roku od 4 do 8 ur od vašega poziva. Za nujne primere intervencije je odzivni čas 2 uri. Po vaši potrebi in predhodni najavi organiziramo dežurno službo.


Vprašajte nas >

Secop d.o.o.

prodaja in servis biroopreme

Cesta 24. junija 23
Ljubljana Črnuče

T: 01/565-73-80
F: 01/565-73-84

E: info@secop.si

 

Kontaktirajte nas >

Uradne ure

Od ponedeljka do petka, od 8h do 16h*

* S podpisom vzdrževalne pogodbe pridobite dostop do dežurne servisne službe izven uradnih ur.

Prijava na e-novice

 
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev in delovanje vtičnikov, ki omogočajo deljenje vsebin.
Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke