Brother
"S Secop-om sodelujemo že od leta 1998. V tem času smo kupili več tiskalnikov, multifunkcijskih naprav, uničevalcev dokumentov in vsa oprema deluje brezhibno, podpora in servis pa sta odlična. Večina opreme je na vzdrževalni pogodbi, tako da plačujemo "pay per page", kar za nas pomeni predviden mesečni strošek, brez slabe volje ob večjih servisih oz. okvarah."

Grega Sever,
IGMAT d.d.

Podpora in servis


Strokovno usposobljeni Ricoh serviserji

 
"Z ozirom na naše štiriletno uspešno sodelovanje, naj izrazim vso pohvalo za vašo ažurnost, strokovnost in zanesljivo odzivnost pri celotnem spektru vaše dejavnosti. Ste zaupanja vreden partner, ki bi ga z veseljem priporočili vsem uporabnikom."

Zdenka Prosen,
ERGO Življenjska zavarovalnica
Stop Neplačniki - Sem del rešitve.

Najem


Trend najema večopravilnih naprav je tudi v našem podjetju v porasti, zato imamo pripravljeno posebno ponudbo, ki vključuje najem naprave z vzdrževanjem. Najem je zelo primeren za uporabnike, ki v trenutku potrebe po določeni opremi, nimajo dovolj prostih finančnih sredstev za nakup lastne pisarniške opreme. Z najemom si zagotovijo upravljanje z dokumenti z najbolj sodobnimi in kakovostnimi več-opravilnimi napravami.
Najbolj razširjena in aktualna oblika najema je dolgoročni najem pisarniških naprav, kjer si uporabnik zagotovo ugodno ceno najema, ter uporabo opreme, ki je sestavljena po upoNajem multifunkcijske napraverabnikovih željah in potrebah.
Druga, manj razširjena oblika najema je kratkoročni najem (dnevni, tedenski), ki je primeren za uporabnike, ki potrebujejo več-opravilno napravo za nek kratek in konkreten dogodek (seminarji, predavanja, nastopi na sejmih, tiskovnih konferencah, razna tekmovanja in prireditve,…). V tem primeru za vas pripravimo točno določeno napravo, ki vam bo zagotovila nemoten potek predvidenih aktivnosti.

Zakaj najeti Ricoh multifunkcisjko napravo?
Zagotovite si sodobno in kakovostno multufunkcijsko napravo
Ne vežete svojih finančnih sredstev v pisarniško opremo
Fiksni stroški najema in variabilni stroški po številu narejenih kopij
garancija za celotno dobo sklenjene pogodbe
Skrbi za rezervne dele in potrošnji material so odveč
Servisna služba je vedno na voljo
Servisna mreža zajema celotno Slovenijo, kar omogoča hiter odzivni čas na lokaciji naprave
Odliv finančnih sredstev lahko planirate
Stroške upravljanja z dokumenti (kopiranje, tiskanje, faksiranje) lahko predvidite
Cena izpisa po kopiji za časa pogodbe ostaja nespremenjena
Možnost odkupa najete opreme

Vprašajte nas >

Secop d.o.o.

prodaja in servis biroopreme

Cesta 24. junija 23
Ljubljana Črnuče

T: 01/565-73-80
F: 01/565-73-84

E: info@secop.si

 

Kontaktirajte nas >

Uradne ure

Od ponedeljka do petka, od 8h do 16h*

* S podpisom vzdrževalne pogodbe pridobite dostop do dežurne servisne službe izven uradnih ur.

Prijava na e-novice

 
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev in delovanje vtičnikov, ki omogočajo deljenje vsebin.
Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke