Naroči servis

 

Z več kot 20 letnimi izkušnjami lahko Secop d.o.o. zadovolji vse potrebe svojih zadovoljnih strank na področju upravljanja z dokumenti. V želji uporabnikom omogočati hitrejše in kakovostnejše storitve, smo v podjetju Secop d.o.o. vpeljali napredno pomoč uporabnikom na daljavo. Z to storitvijo uporabnikom poenostavimo delo, saj pomagamo odpraviti morebitne težave v danem trenutku. Kljub napredni tehnologiji, s katero odlično obvladujemo pomoč strankam se močno zavedamo pomena pristnega odnosa s strankami in ostajamo v večji meri “konzervativni” z močno prodajno in tehnično ekipo, ter nudimo pomoč tako, da obiščemo stranko ali svetujemo po telefonu v kolikor to dopušča zahtevnost pomoči.


 

SERVIS NA SEDEŽU PODJETJA

Na sedežu podjetja vas pričakujejo prijazni sodelavci, kjer lahko tudi prinesete vašo napravo v servis. Toda, ker cenimo naše stranke in se zavedamo pomena nemotenega delovnega procesa, želimo vso delo v zvezi z vašo dostavo in servisiranjem opraviti mi.
 

  

SERVIS NA TERENU – PRI STRANKI

Močna tehnična podpora, ki deluje na področju celotne Slovenije, omogoča servis na lokaciji naprave. Ekipa specializiranih in certificiranih tehnikov večji del naprav servisira na lokaciji naprave po celotni Sloveniji. Stranke cenijo našo ažurnost zato je tovrsten servis postal že stalnica v našem podjetju.



Zakaj izbrati Ricoh napravo in Secop servis?
  • Profesionalen servis je za nas in naše stranke na prvem mestu.
  • Poznamo vaše naprave, ker jih redno vzdržujemo.
  • Z rednim servisom preprečujemo nastajanje večjih težav.
  • Možnost nadomestne naprave v primeru večje okvare oz. daljšega servisa

 


 

Pomoč na daljavo

 

Za pomoč na daljavo izberite spodnjo povezavo:

 

Pomoč na daljavo >

 

Cenik storitve:
 

do 30 minut .......................  25 EUR + DDV

od 30 do 60 minut .............  50 EUR + DDV

vsaka naslednja ura ..........  50 EUR + DDV


Pokličite 01/565-73-80 

 

Uradne ure


Od ponedeljka do petka, od 8h do 16h*

* S podpisom vzdrževalne pogodbe pridobite dostop do dežurne servisne službe izven uradnih ur.

 



Tehnična podpora

 

Kot pooblaščen prodajalec in serviser za pisarniško opremo, ki deluje v sistemu NRGI- Nashuatec - Rex-Rotary - Gestetner, vam nudimo visoko profesionalno storitev, kakršna je v Evropi povsem običajna in ustaljena. V našem tehničnem servisu delajo strokovno usposobljeni elektro in računalniški tehniki, ki so opravili strokovne seminarje za modele, ki jih prodajamo in vzdržujemo v Sloveniji. Naš status v sistemu skupine NRGI nam zagotavlja direkten dostop do tehnične podpore, kar naši tehnični službi omogoča, da v najkrajšem možnem času poišče in najde tehnično rešitev za vsak morebitni problem na vaši napravi.

 

Naši serviserji svoje znanje redno izpopolnjujejo in se izobražujejo v:
 

• izobraževalnih centrih Ricoh,

• v podjetju, kjer seminarje in tečaje vodijo drugi predavatelji (navadno iz tujine),

• E-vice sistemu (internetno izobraževanje).
 


Poleg tega imamo v našem skladišču rezervnih delov in potrošnega materiala izključno originalne Ricoh in Nashuatec dele. V vsakem trenutku se v našem skladišču nahaja zadostna količina rezervnih delov in potrošnega materiala Ricoh in Nashuatec, saj le tako lahko zadovoljimo vaše potrebe in želje. Vse redne tehnične intervencije opravljamo na licu mesta (razen v izjemno zapletenih primerih) in to v roku od 4 do 8 ur od vašega poziva. Za nujne primere intervencije je odzivni čas 2 uri. Po vaši potrebi in predhodni najavi organiziramo dežurno službo.

 

 

 



 

Gonilniki


Gonilniki RICOH in NASHUATEC


Več informacij


 

Pišite nam

Osebne podatke hranimo in obdelujemo za namene ohranjevanja stika s strankami, informacijsko-tržnega obveščanja in pospeševanja prodaje.
Več o politiki varstva osebnih podatkov.